17 Şubat 2011

Kına Davetiyesi


ilk kına davetiyem :)

5 yorum:

  1. kalp kalp çok güzell olmuşş :)), emeğine sağlık bacim.

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş...
    nisacım sana bol ella ellalar diliyorum :D

    YanıtlaSil
  3. yafrumm çok cici olmuş bayıldım ;)
    ellerine sağlık fıstk

    YanıtlaSil
  4. 2.çizimi çok sevdim..sıcacık.. ben çok imrenirim çizebilenlere.. ne mutlu valla size.. hiç çizemesem de kalemler, defterler alırım bir hevesle.. aslında ne nerde kullanılır onu bile bilmem.. nasılsa bir gün çizerim diye diye biriktirdim, şimdi herşey çocukların elinde:)

    YanıtlaSil
  5. Tigre: teşekkür ederiiim ^^

    Beriyye: ha haaa evet! kına=ella ella bizim için ^^

    Elif: bende senin çalışmana bayılıyorum, öp Selim Affan'ı benim için :D

    Deli Anne: Annelerin çizimleri de bir nevi çocukları değil midir? Zorlu ama çok daha verimli geri dönüş alınabilecek cinsten :D teşekkür ederim güzel yorumunuz için...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.