26 Nisan 2015

Maaşsız bir işteyim!



Geldim, geliyorum dedim. Bi' türlü gelemedim ya! Aslında zaman zaman buraya yazılar yazıyorum, fotoğraflar çizimler paylaşıyorum ben ( hepsi kafamın içinde tabi!)

Hayat trafiğinden gelemiyorum. Sabah 7 de başlıyor mesaim, akşam 9'a kadar. Patron sürekli başımda! Maaş filan da verdiği yok üstelik! Arada bir iki sarılıp, öpüyor bu kadar. Kahvaltıdan, akşam yemeğine kadar hazırla, topla, yıka, ara öğünler, efendime söyleyim okunacak kitaplar, kalem kağıt işleri, tak-sök çalışmaları, müzik icraatları, dışarı gezmeleri, kaydırak protokolleri, kum havuzunda güneşlenme.. efendime söyleyim hamur faaliyetleri, renk skalası takibi..

Hayır bir de özel işlerini de bana yaptırıyor çamaşırı, tuvaleti, banyosu. Akşam 17:30 a kadar en sevdiği elemanı benim, sürekli başımda sürekli. Fakat 17:30 oldu mu bütün pırpırlarımı alıyor yeni elemana takıyor 9 a kadar da onun başında.

18 aydır bu işteyim, çok söylendiğim oldu patrona hem yüzüne hem arkadan, atmadı beni. Çok uykusuz kaldığım oldu, çok ağladığım oldu, iş dışında hiç bir hayatım kalmadığını düşündüğüm zamanlar, başka patronlarla kıyaslayıp peh peh peh dediğim zamanlar.. ne kadar sızlansam da her zaman motive etti patron, bi bakış, bir gülümseme, bir sarılma.. iyi ki bu işteyim iyi ki bu patronlayıma döndü günün sonunda cümleler... 15. Aydan itibaren de dünyanın en keyifli, en akıllı, en kafa patronuyla çalıştığımı farkettim. Benimle aynı işi yapan yoldaşlarıma sesleniyorum sabredin.. sabredin.. sabredin.. herşey çok güzel oluyor!

 Yeni işe başlayacak arkadaşlara da diycoğum o ki: "Ha bu analuk sok zor iştur uşağum!" :)

5 yorum:

  1. O patronun totosundan ısırırım :)))
    Gel artık, gel, gel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayret edeyrum ;) şeytanın bacağını kırdım say bu postla :)

      Sil
  2. Zordir ama eyudur 😂 Bende aynıyım bizim mesai 24.ayında hemde 😬😬

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkat; zordur ama harika da bişeydur :) mas. 2 yılı devirdin be Gülinim, ee artık yıllık izin hakettin mi :D :D

      Sil
  3. leylâ ile mecnun'un ansızın bitişinden sonra gelen ben de özledim! fragmanını izlemiş genel izleyici gibiyim:)
    beklemedeyiz!

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.