29 Ekim 2011

Benek'e yuva arıyoruz.

33 numara ayakkabı boyutlarındaki bu minnak yavruyu işyerimizin bahçesinde ağlarken buldu arkadaşım. Sonra beni çağırdı. 1.5 aylık, gözler görüyor, genel anlamda sağlam bir kedi ama iyi beslenirse yaşar; göz bakımı yapılırsa görür dedi veteriner.

Saatte bir göz bakımını yaptık, besleyici mama ile besledik. Ancak bu minnoşu işyerinin garajında daha fazla tutmamız mümkün değil. Bakım saatlerinde pencerelerinden bizi izleyip "ay ne kadar güzel bir kedi", "baksana gerçekten çok şirin", "nasıl tatlı bişey o" diyen arkadaşlar Benekli ile hatıra fotoğrafları çektirmeye başladı. Yakında güzel bir yuvada merhametli birinin bakımında olacağına inanıyoruz.

33 numarasıyla Benek sahalardaaa!
Peki yuvası nerede?

9 yorum:

  1. keşke kedilerle beraber yaşayabilme kabiliyetim olsaydı.. çok isterdim çok..

    YanıtlaSil
  2. bi görsen deli anne; öyle şirin bişey ki :))

    YanıtlaSil
  3. hangi ilde yaşıyorsunuz acaba..

    YanıtlaSil
  4. istanbul'da.. ilgileniyorsaniz detayları maille paylaşabilirim?

    YanıtlaSil
  5. merhba...

    ben bir haytap üyesiyim.

    http://www.haytap.org/index.php/200907162038/uye-derneklerimiz-tanitimlar/haytap-hayvan-haklari-federasyonu-uyesi-derneklerimiz

    şu linkteki istanbul , evsiz hayvanları koruma derneğindeki arkadaşla bir görüşme imkanınız olursa. Belki kısa sürede ev sahibi bulabiliriz bu minik yavruya..

    YanıtlaSil
  6. Nisa merhaba,
    Pek tatlıymış bu minnak, kıyamam :/
    Dilerim cici bir yuva bulunur en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  7. Ama bu çooook şeker yahu :) Bizim evin kedisi mütamadiyen böyle gözü şiş ve hasta yavrular doğurur. Baş ilacımız Genta-gut göz damlasıdır. Evde yer olsa hiç durmam alırım :(

    YanıtlaSil
  8. - Adsız Güneş :) -

    sana çook teşekkür ederim, ilgin ve arayışların için...
    gerçekten çok mutlu oldum yardımcı olacak birilerinin olmasına.. verdiğin yeri arayacağım ama benden haber bekleyin sabaha kadar demiştin, haberini bekliyorum arkadaşım..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. - Sittirella -

    merhaba ballı:)
    hele bir de paytak yürüyüşüyle peşimden ayrılmayışını bir görsen :) umarım en kısa zamanda bulunur..

    - Bengü -
    Çok teşekkür ederim Bengü, benim ilk defa başıma geldi böyle şirin bişey. ilk defa bu kadar minnak ve gözleri hasta bir kedüşe baktım. Şuan gözler iyileşmiş durumda nırı nımmmm :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.