27 Kasım 2011

Erkek kardes mevzusu

Canım çok sıkkın sevgili Shiro severler.

Şimdi efenim, bi erkek kardeş mevzusu var benim yaşantımda ki sormayın. Ya ben bu evin prensi değil miyim? Yok arkadaş öyle değil işte. Bazı haftasonları şu gördüğünüz çocuk geliyor. Ondan sonra başlıyor bizimkiler yok efendim iki prensimiz oldu, aman da yakışıklıymış, şundan da yer misin falan da filan... Böyle bi ilgi dağınıklığı, böyle bi ikinci sınıf prens muameleleri.

Nıck! bir sustum, iki sustum baktım taht elden gidiyor Allah ne verdiyse tırmaladım, ısırdım, üstüne zıpladım. Aldı o mesajı aldı :) sonra bizimkilere de kötü çocuk olmamak için taktik değiştirdim. O uyurken gidip yastığına işedim!

Bak, şu pozlara bak! At bi pati suratıma demiyor mu?

6 yorum:

  1. Ahahahaha :)))
    İnanmıyorum!
    Hakikaten yaptı mı? :D
    Bak sen şu damat adayının yaptıklarına... :))))

    YanıtlaSil
  2. -sittirella-
    yaa sorma hakikaten yapti ve cok sasirtti bizi :S
    cunku geldigi gunden beri en gurur duydugum özelligi temizligiydi :) eh o kadar kusur kedi kizinda da olur :P

    YanıtlaSil
  3. Cıks cıks cıks ! Biz dayı gelince sevinçten çıldırıyoruz ya. Aklını başına al,dayı demek mama demektir, oyun demektir, koyun koyuna yatabilmek demektir.

    YanıtlaSil
  4. hehehe :D dişi kediler eğer başka yere yaparsa tuvaletini hastalık belirtisi olabilirmiş...erkek kedilerse çiftleşme döneminde bunu iz bırakmak için yapıyolarmış...
    demek kıskançlık krizine girince de yapıyolarmış :D

    YanıtlaSil
  5. -colette-
    ya bizimki cingöz, hiç minneti yok iyi yetiştiremedik mi minnoşu nedir:( doğru ama en akrobatik oyunları onunla oynarlar^^ bu olayı yaşayalı oldu biraz sonra tekrarlamadı kardeşimin geldigi zamanlarda.

    -kashi-
    ya bizimki de yaklaşıyor kızgınlık dönemine, veterine kaç yaşında bu? diye sorsa da 6 aylık henüz :) çok şaşırttı bizi ya çünkü çok temiz bir kedüş kum kirlenmişse bile girmiyor miyavlayıp haber veriyor :) sizinkiler ne alemde?

    YanıtlaSil
  6. valla bu prens cok sevımlı sevılmeyecek gıbı degıl benım prensım olsun,ben ona bakarım mamalar da yaparım:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.