27 Aralık 2011

Döngü

Büyük balık küçük balığı yer. Yemini atmayı unuttuysanız demek!

5 yorum:

  1. Balıklar aç bırakıldıklarında yamyamlaşıyorlar :)
    Ben de bi'şiler karalamaya karar verdim.
    Resim yapmayı öğrenicem, çöp adam ile başlıyorum çalışmalara :)

    Hanimiş: internetin geldiğine göre sana mail yazmak şart oldu gibime geliyor :)
    Ah ttnet, ne güzel destan yazmaktan kurtardıydın beni :/
    :P

    YanıtlaSil
  2. Ofiste akvaryum var içinde kaç balık var bilmiyorum ama sabah ilk gelen benim ve hepsi benim geçtiğim yöne doğru hareket edip açızzzzzzz dercesine bakıyorlar. neyseki her sabah doyuran varrr :)

    YanıtlaSil
  3. -sittirella-
    zor geliyorsa yazma arkadas nick nick (zarrf atan yan gözle de takip eden bakis) :D gözümüzde büyütmeyelim, parçala yönet ilkeleriyle seyapalim arkadaslarimiza yazalim, balkiz fotolari göndertelim :)

    çiz çiz, hosuna gider, hosuna gittikce daha cok cizersin rahatlarsin sevinirsin:)

    -minik kelebek...-
    Baliklar dört gözle sizi bekliyorlar anladigim kadariyla:) iyi ki varmistiniz o zaman:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yok yok onları doyuran ben değilim ben o sahneyi her sabah yaşıyorum :) benden sonra gelen arkadaşlar doyuruyor çünküm yem onlarda :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.