12 Ocak 2012

Pırr!

Bir aslan miyav dedi, minik fare kükredi. Siz de bunu yediniz mi?

9 yorum:

  1. Aslanından yesinner :)
    Ben de çok yaparım onu, yazarım... bir kez daha göz geçirmeden yayımlayamayacağımdan, taslak kaydederim.
    Zamanı geldiğinde bir gözden geçirip, yollarım.
    Ya da, yazar, temize çeker ileri bir tarihe yayımlamak üzere ayarlarım :)
    Donmuş yiyecekler gibi, bazen çok kullanışlı oluyor :)
    Bulundurmak lazım bunlardan üçer-beşer ;)

    YanıtlaSil
  2. ben de yazılarımı yazar sonra onları zamanlanmış olarak kaydederim :) vakti geldiğinde hepsi teker teker yayına girer :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel fikir bacım;)

    YanıtlaSil
  4. this would look so good as a gelaskin to a white laptop! :O brilliant! <3

    YanıtlaSil
  5. iyi fikir bu benim aklıma gelmemişti bak :) kedilere bayılıyorum insana mutluluk veriyorlar yaramaz muzur ve sevimli bi kedicik.

    YanıtlaSil
  6. Great blog!
    I'll follow you.
    Cheers from Argentina.
    HD

    YanıtlaSil
  7. -Deli Anne-
    ne güzel deli anneyi gülümser görmekler:) uzun zamandır fırsat bulamıyorum bloglarda dolasmaya, post yayınlamaya.. gelicem yakında..

    -sid-
    ben de bu taslak yapma şeysini yeni yeni kullanıyorum, vaktim varken dondurucuya atıyorum sonra kullanıyorum hesabı :)

    -eyhayat-
    o zaman sana taslakların profesörü diyebilir miyiz :)

    -seymanne-
    senden güzel olamaz cicim :)

    -drend-
    thank you so much:)

    -mahmur prenses-
    bana da bi arkadasım öğretti böyle pratik oluyor^^

    -meral erdoğan-
    teşekkür ederim, sizin çalışmalarınız kadar değil elbette :)

    -humberto dib-
    thank you so much! now I'll go your blog. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.