16 Ekim 2012

Nerde Kalmıştık?

Selam sevgili Shiro severler  >>^.^<<

Naptınız görüşmeyeli? Ben veterine gitmemek için türlü numaralar yaptım. Bin takla attırdım bunlara. Neymiş efendim aşı yapılması gerekiyormuş, tırnaklarımı kestireceklermiş (çok köşeye sıkışırsam ancak veterinerin kesmesine izin veriyorum da )

Taşıma kabının içine ton balığı koymuşlar beni kandıracaklar, yer miyim ben bu numaraları :) yemedim. Klostrofobim var arkadaş giremiyorum ben o kutuya! Tırnaklarımı da rahat bırakın avlanıyorum ben onlarla! İğneyi bana değil başkasına, çuvaldızı kendinize dedim çarptım kapıyı çıktım... yok aslında tam olarak şöyle oldu: ton balığının o kokusuna dayanamadım kendimi veterinerdeki köpeği beni koklarken buldum.

şşşşşşş ;) en azından bir patimin tırnakları hala duruyor, anlayacağınız durum: 1-1



7 yorum:

  1. Patisiyle matisiyle yerim :)
    Çırpı bacak... tipe bak :)
    Özlemişim be Nisa'cım seni de Shiro'yu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sivri tırnakları varken biraz zor yersin bacım :) geldik inş. biz de özledik hem sizi hem buraları :)

      Sil
  2. Durum 1-1 :) Desenize Shiro dediğim dedik. :) Çok güzel uyuyor tam mıncıklamalık!

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin mimoza çiçeyi
    bu poz arşivdeki nadide yerini aldı -ender bulunan bir ana tanıklık ediyorsunuz- :)

    YanıtlaSil
  4. Nisacannnn hoşgeldin :) Çizimlerini de özledik seni de :)

    YanıtlaSil
  5. shiroooooooğ en güzel beyaz kediiii maşallah sana be! ^^

    YanıtlaSil
  6. merhaba takibe aldım bana da beklerim:)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.